torsdag 11 september 2008

USA!


Här kommer lite av mina första USA bilder. Jag fick ju vara i New York ett dygn! Det var spännande, bara flygplatsen var ett äventyr!



En hel vägg med reklam TV!



För att komma till Hotellet där jag skulle bo fick jag leta mig till ett Air Train, (som ni ser på bilden) för att hitta rätt hållplats och sedan ringa med en snabbtelefon till hotellet som kom med en buss och hämtade upp mig.
Jag kom fram till slut, men det tog tid med all packning.




Jag åkte till flygplatsen efter frukost bara för att vara säker att komma med till Pittsburgh, så det blev en hel del väntan, men på en flygplats som denna gör det inget. Massor med folk, mat och saker som händer helatiden!
Bara att få i sig mega hamburgaren tog en hel del tid!
(Jag var nog för hungrig, det blev ingen bild på den.)


Inga kommentarer: