måndag 15 september 2008

Surprice Nick!

Jag har varit på en härlig tillställning på resturang Red Lobster. Ett överrasknings Party för Nick som arbetar med församlingslanteringarna som Allison Park Church gör.


Innan det hela började åkte Lindsy och jag till en Party affär för att köpa helium ballonger, tallrikar och en pi...... nånting. Jag vet faktiskt inte hur man säger det oret och än mindre hurman stavar det. men det är en pappersgrej som denna gång så ut som en fotboll som man fyler med godis. Innan man slår den med ett baseboll trä så ska man snurra personen som ska slå den och sen ska den som slår helst ha förbundna ögon, men det blir lite farligt... Så Man ska slå pappersgrejen så den går sönder och sen ska man äta så mycket godi man orkar.... Kul grej!



Man kan lugnt säga att kalas här har teman. Så allt efter personens intressen vilket denna gång var i fotbollar denna gång, tallrikar, ballongen och nummer plåtar, tårtan och paketet.



Här ser ni Pi.... grejen till vänster och nummerplåts tårtan till höger.

Så Amerikanskt! Så Kul! Det är verkligen som att leva i de Amerikanska filmer jag sett... Jag älskar USA, ja jag har sagt det förr, men det ÄR Fantastiskt!

Inga kommentarer: